lørdag 12. april 2008

Blodspor nytt forsøk.

I dag har jeg prøvd å gå nok et blodspor. Siden jeg hater å gi meg,-startet jeg med friskt mot igjen idag.
Tok en titt i treningsloggen min fra i fjor,- og jammen var det ikke et par gode tips som jeg hadde skrevet opp for meg selv gitt. Tok likegodt å lagde et skikkelig kinderegg,tre vankeligheter på en gang. La sporet ligge noen timer,- legge inn mange vinkler, og la sporet krysse veien. Alt dette gjorde at farten var betydelig lavere,- og søket mye mer konsentrert. Alt i alt gjorde Fluffy en flott jobb! Nå ligger hun rett ut foran ovnen og snorker. Fin hjernetrim å gå spor!
Nok en gang fikk jeg meg en lærepenge. Sjekk loggen fra i sist du gjorde øvelsen,- og planlegg skikkelig! Forskjellen på fiasko og suksess ligger nok her..
Ja ja,- jeg lærer vel en gang..

3 kommentarer:

Camilla sa...

Bra jobba med nytt forsøk med sportrening ;-)

Det går vel an å trille bort til krakken vår nå, så er bare å si ifra når du har tid (for jeg tror vel egentlig du er mer opptatt enn meg om dagen...;-))

Kari-Anne Undlien sa...

Ser man det! Der har du igjen for å føre treningsnotater (gad jeg var like flink..);o)

Fikk du med deg åpningsgallaen i Bjørvika i går? Selv var jeg i bursdag så fikk kun med meg siste del av showet. Men må si jeg har fryktelig lyst til å oppleve Operaen IRL en gang asså!

Aase sa...

Hei Camilla!
Jeg sender deg en melding jeg når jeg er hjemme på dagtid. Greit om det er oppholdsvær også... Blir kjempekoselig å se vidunderet,- og kjekt å se igjen den nybakte mamma'n også:-)

Hei Kari-Anne!
Ja treningslogg er utrolig nyttig,-men da det jo viktig å lese gjennom den før en starter treninga. Kanskje litt av vitsen.. sukk :-)
Jeg var med på trekningen av billetter til åpningen av operaen,-men vant ikke desverre..
Jeg benka meg defor til foran tv'n ,og fikk med meg hele gallaforestillingen. Utrolig flott! Kan vi ikke ta en tur i operaen sammen da??
Aase