søndag 13. april 2008

Grunnferdigheter og litt annet..

I dag har jeg fortsatt litt på grunnferdighetstreninga. Har trent litt stå,- plukke opp apport og hold fast. Jeg ser at jeg må prioritere å trene på plukke opp lette gjenstander igjen. Bruker noen kjekke plastrør som jeg har "funnet" i bilen til Espen. Kjekt med elektrikermann! Plastrøret har hun en tendens til å plukke opp,- for så å skifte grep ved å kaste det bakover,og legge det godt tilrette bakerst i munnen .

Holder jeg røret helt nede ved bakken gjør hun det ikke. Heller ikke når hun går fri ved fot. Altså er det blitt en godt innarbeidet uvane jeg må få trent bort.. Må nok være bedre på timingen...

Kom på at jeg skulle trene litt på bakpartskontroll også. Fant en trekloss som var sånn passe stor og massiv for en berner. Kjekt å utnytte rester fra husbygginga til noe fornuftig også ;-)

Denne øvelsen gikk veldig fint,- så etter etpar runder på klossen,- ga vi oss med treninga. Mest fordi det er veldig forsterkende for meg som eier å slutte med en knallbra øvelse :-)
Etter treninga ble det tid til litt andre sysler,- som å rydde opp rundt på tomta og inne i nyhuset. Nå venter vi på at rørleggeren og murerne skal komme,- så vi kan få støpt badegulv. Kanskje vi til og med kan få oss innedo og bad m varmekabler igjen i løpet av sommeren? Den som venter på noe godt...

2 kommentarer:

Kari-Anne Undlien sa...

Sukk..så fort tida gikk på fredag! Men sånn er det vel bare når man er i hyggelig lag ;o)
Si meg, Aase... fikk du trent noe på den bringkobbelmeldinga eller skravla vi oss helt bort? hehe...

Aase sa...

Ingen bringkobbelmedling på meg gitt.. (men vi hadde det jo veldig koselig da)jeg synes at det er veldig spennende å diskutere klikkerfilosofiens innvirkning på oss i hverdagen, så dagen var på ingen måte bortkasta! Fikk trent flyt m forstyrrelser,- og det er jo veldig greit å få gjort... Tar det igjen neste gang vi.Vi ses vel den 1.mai?