fredag 11. april 2008

Filmsnutt av treninga,- filmet av Kari-Anne

4 kommentarer:

Kari-Anne Undlien sa...

Nåh.... så ble det endelig liv i "Arken" jo! ;o)

Synes du og Fluffy hadde riktig så fin flyt på sakene i dag - tydelig at trening og fokus setter swing på sakene!

Takk for en fin-fin dag i de "eggemoenske" skoger! :o))

Aase sa...

Hei.
Ang bloggen,- så hjelper det å ha venner som kan filme og ta bilder.
Flyt-treningen går bedre nå enn i starten,- men neste gang må noen bruke tag på meg,- så jeg legger av meg noen av faktene mine!

Kari-Anne Undlien sa...

hehe....fakter blir veeldig tydelig på film ;o)

Det ser ut til at du gir noen førende signaler til Fluffy når du skal ha innsitten. Stemmer det med dine observasjoner?

Camilla sa...

Der var det en blogg gitt :-D Den har vi venta på lenge ;-)

Skikkelig irriterende at jeg ikke fikk vært med i går :-( Men, men, ikke noe å gjøre med det... Ser jo ut som dere klarte dere utmerket uten meg også ;-)