torsdag 9. oktober 2008

Canis-intstruktør!

I dag fikk jeg en mail jeg har ventet på... Morten var positiv til å ta meg inn i Canisvarmen.

Nå skal jeg bare signere kontrakten,og vips, så er jeg Canisinstruktør!

Camilla har allerede satt meg opp som medinstruktør i Bærum, så her er det bare å hive seg rundt og brette opp ermene! En varm takk til Camilla som vil ha meg med på laget. Uten hennes anbefaling,- hadde det jo bare blitt med drømmen...

Jeg lar jo aldri en anledning til å spise noe godt gå fra meg,- så dette skal feires med kake og kaffe på tirsdag. Dit kommer også min Canis-KOLLEGA Vivian for å glede oss med sitt nærvær. Dessverre kunne ikke vår Canis-KOLLEGA Steinar komme,- så han får vi feire med en annen gang. Håper Kari-Anne holder ut med meg og min sprudlende glede.. Jeg skal jo egentlig tagges for å oppføre meg normalt,- men kanskje vi kan vente til neste gang??? ( he he)Kari-Anne er forøvrig den perfekte vertinne,-så jeg håper vi kan få til flere samlinger på Gjøvik.

Uansett: Utrolig bra at vi kom gjennom nåløyet alle tre! Kjekt å være flere, så vi kan ha jevnlige møter og trene sammen.. Dette blir bare sååå bra!

Nå får jeg gå ut for å jobbe litt igjen,- men jeg MÅTTE bare skrive av meg litt glede!

Tjoho!

5 kommentarer:

Kari-Anne Undlien sa...

Gratulerer med inntak i Canis-staben også! :-D

Aase sa...

Takk!
Håper du holder ut med oss på tirsdag:-)

Vivian sa...

Aase; vi ER rett og slett bare utrolig gode!!!

Hehe, litt høyt oppe nå :o)

Gleder meg til å se dere på tirsdag..!

Kari-Anne Undlien sa...

Hehe, dere skal få lov til å digge dere selv så mye dere vil på tirsdag.

Men......kun denne ene dagen ;o)

Hm, tror jeg skal ta med Rex denne gangen. Han er så godt som "et blankt ark", så kanskje dere nybakte instruktører vil hjelpe oss litt igang? :O)

Aase sa...

Hei Kari-Anne!
Lover å være litt mindre kjepphøy på tirsdg altså,- vil jo gjerne at du vil se oss igjen,- og da nytter det ikke med sånn oppførsel:-)
Ta med Rex du,- blir artig å hilse på han(regner med at du kan mer enn nok selv til å starte innlæringen,- men vi hjelper gjerne! )
Gleder med til tirsdag altså!
Aase